9 februari, ny vecka, nya planer

G o d  m o r g o n. 

Som vanligt på måndagar så har jag sovmorgon, börjar skolan 12.20. Men ändå klev jag upp vid 9 för att hinna de jag planerat, nämligen fota glas nu på förmiddagen när ljuset ute är som bäst. Och det har jag gjort, samt ätit frukost. Ni får se resultatet i morgon då jag redigerat på fotolektionen. 

I natt sov jag med 3 täcken och filt. -17 grader ute nu, snacka om vinter.  

Nu har jag lite mer än en timme på mig innan jag ska kila till bussen och jag ska bara göra iordning mig, det går snabbt idag då jag inte orkar se speciellt piffad ut när jag bara har 2 lektioner.

Ska faktiskt vara duktig och skriva lite på min sista läslogg till svenskan som ska vara inne på onsdag, då vi även ska diskutera boken som hela klassen läst. Det blir nog bra, bara jag kan komma på några konflikter och peripeti och upplösning på boken.

Kommentarer
Postat av: Sassy

Oj, minus 17 är riktigt kallt det!

2009-02-09 @ 10:49:38
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Gabi

oj, vad härligt med sovmorgon på måndagar! Själv började jag redan kl. halv nio.

2009-02-09 @ 16:29:52
URL: http://gabsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0