Fredag den 13e februari

I morse vid frukostbordet när jag läste tidningen upptäckte jag att det är fredag den 13e idag. Vågar nästan inte skriva att jag aldrig har haft någon speciellt otur på just denna fredag. Men nu skrev jag det iallafall och det känns som att jag kommer få otur bara för det.

Har ni otur varje fredag den 13e? Eller tror Du att det bara är skrock.


Just nu sitter jag på fotolektionen och har dötid i en timme till. Sedan ska jag redovisa min glasbild inför klassen.
Det blev den här bilden. Är inte nöjd med den alls, men den får duga. Har iallafall gjort uppgiften.




Kommentarer
Postat av: Liene

bilden var ju cool!

Tur att jag är hemma idag, då kan inte för mycket hända.

2009-02-13 @ 14:33:21
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0