13 januari, mot skolan

I natt har jag fått många timmars god sömn. Somnade vid halv 9 i går kväll och väckarklockan ringde 6 i morse, men jag drog mig till halv 7. Nu är jag uppe och har ätit frukost. Yoghurt med müsli och russin, baguetter i ugnen och äppeljuice. Har valt kläder och plattat hela håret. Ska iväg med 8-bussen för klockan 9 ska jag vara hårmodell till en i min klass som ska fota sin personliga bild. Det blir roligt. Hon valde just mig för att jag är den enda i klassen som har långt blondt hår, vilket hon också har så jag var mest likt helt enkelt.
Tror jag går i skolan till 3 idag, men kan vara 4. Får kolla upp det när jag kommer till skolan. För övrigt ser mitt schema riktigt bra ut den här perioden. Inte för rörigt, inte för många lektioner och ändå några sovmornar. Men om bara någon vecka kommer de ändras, lektioner läggas till och nya kurser startar.



Det är riktigt varmt ute i dag med, redan 5 + grader såhär på morgonen, men i morgon skulle det bli kallare igen. Jaja, det blir i alla fall skinnjackan i dag också.

Ha en riktigt bra tisdag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0