14 januari, avkopplande med tåg

Nu är jag äntligen hemma! Men bara en snabbis. Har hunnit äta och ska snart iväg till en kompis, men först måste jag ju såklart skriva en rad eller 2 i bloggen, då jag varit väldigt inaktiv idag.

I skolan hade jag 2 lektioner, historia och engelska. Skulle egentligen haft 3, men svenskläraren var sjuk så jag slutade 11.25 iställer för 13.45. Skön!
Sen drog jag på stan, köpte en ny bodylotion, någon med gurka.


Luktar rätt gott, får se om den är bra bara. Har en förmåga att samla på mig tusen olika bodylotions, men hittar aldrig någon riktigt favorit.

Sen åkte jag tåg i en timme, bara för att det är skönt att åka tåg. Gillar att åka tåg då jag behöver koppla av från allt. Satte mig med svenska boken, Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö" för er som missat, läste och njöt av tystnade och plingandet från järnvägsövergångarna vi passerade. Jag åkte en hållplats, klev av, väntade på ett annat tåg tillbaka.
Alla har vi våra sätt att koppla av, mitt är att åka tåg. Det låter säkert jättekonstigt i mångas öron (ögon i det här fallet), men istället för att lyssna på sin favoritmusik på bussen till exempel så kopplar jag av bäst i lugn och ro på tåget. Bara korta bitar behövs. En halvtimme kan räcka. Skulle jag kunna åka tåg till skolan istället för buss så skulle resan bli mycket lättare!

Sedan hade jag möte med ungdomsredaktionen på HT. Det gick väl bra, kom några nya idéer och vi planerade in en hel del.

Ska lägga in dagens outfit bara, sen kila iväg till min kompis. Ska försöka svara på lite kommentarer senare ikväll, i värsta fall i morgon.
Ha en fortsatt bra onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0