15 januari, tidig morgon

Shit! Klockan är före 7 och jag är påklädd och klar och har till och med några minuter över innan bussen går.

Igår kväll upptäckte jag att bussen går 8.07 istället för 8.03 som jag trott. Helt i onödan har jag stått på busshållplatsen fem minuter tidigare. Men idag ska jag till skolan tidigt och måste ta 6.57 bussen, shit. Det är tidigt alltså.

Har iallafall bara lektioner fram till 12. Mediekommuniktation, historia och idrott, skridskor i ishallen. Det kan nog bli roligt.

Nu ska jag kila ner och borsta tänderna sen gå ut till bussen. Åh, jag kommer säkert vara som en zombie fram till lunch. Jaja, vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: haha jaaa gör det :P

Oj vad morronpigg du var idag!

2009-01-15 @ 06:52:33
URL: http://jels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0