17 januari, full fart!

Förlåt för dålig uppdatering på senaste, men jag har haft fullt upp. Full fart.

Idag har jag varit på ett möte klockan 11. Jag ska ta hand om ens häst så hon visade var hästens saker är och sånt. Sen var jag i stallet, vilket var en upplevelse. Britney var helt konstig idag. Först var hon hur lung som helst och stod förvånansvärt stilla medans jag gjorde iordning henne. Och var jätteseg och surig på vägen ut i skogen, men sen när jag vände hemmåt så fick hon fnatt och galopperade iväg allt vad hon kunde! Shit vad det gick fort. Det var massa diken med vatten i som hon bara flög över och hon sparkade bakut och bockade så jag flög fram på halsen, men ramlade inte av, tur de. Då hade jag fått gå flera kilometer hem till stallet. För hon hade förmodligen sprungit hem, med sin superengergi. Full fart. Tror att det är för att hon har vilat i några dagar, och därför har hon lagrat energi.

Nu samlar jag allt jag gjort under dagen i ett och samma inlägg faktiskt. Blir enklast så.

Jag övningskörde 1 mil, till stallet, utan att få ett enda motorstopp! Grattis till mig själv, det är nog första gången faktiskt.

Nu ikväll ska jag basta och käka godis och chips som syrran och Andreas är och köper nu. Så de blir även umgås med dem. Det blir nog brar. Jag är faktiskt pigg och sprallig i dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0