21 januari, fick en utmaning

Jag blev utmanad av Miahmariah

4 av mina favoritprogram:
- Top Model
- Andra Avenyn
- The Hills
- Life of Ryan

4 saker jag gjorde i går:
- Sov
- Var på en intervju
- Bloggade
- Hade feber


4 saker jag ser fram emot:
- Att flytta
- Våren, sommaren
- Ta körkort
- Fylla 18

4 favoritrestauranger:
- Ming
- ADong
- Nojs
- Andra Kina/thai restaugranger

4 saker på min önskelista:
- Lägenhet med ett dressingroom
- En resa till ett varmt land, semester
- Mycket pengar
- Ett jobb som fastighetsmäklare

4 personer som jag utmanar:
- Liene
- Sara
- Febb
- Lotta

Kommentarer
Postat av: emily

Visst är top model bra ? :D

2009-01-21 @ 14:21:28
URL: http://enligtemily.blogg.se/
Postat av: Lotta

Damn you!

2009-01-21 @ 20:11:37
URL: http://lottaandersson.devote.se
Postat av: sara

Svar>> Det har jag inte sett, ska genast ta tag i detta :)

2009-01-21 @ 21:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0