25 januari, söndagens planer

God morgon solstrålar.

Det är vitt ute, vitt vitt vitt. Det måste ha snöat hela natten.


Liten uppdatering på min förkylning. Är inne på 6e dagen nu. Har ingen feber längre. Har fått hosta. Kan knappt andas. Det är som att de skulle vara hål i luftrören så att luften pyser ut i kroppen istället för i lungorna och då får jag hostattacker. Halsen gör ont när jag sväljer.
Vad är det här för sjuka?
Okej om man är lite förkyld och har lite ont i halsen och snorar några dagar men efter vecka har jag börjat tröttna.

Nåväl, nu ska jag ta mig en frukost. Korvmackor, mums. Sen idag ska jag iväg till ett stall nära min pappa och mocka och fixa mat och vatten åt en brun spansk häst som jag inte kommer ihåg vad han heter, någonting på A. Ägaren är i fjällen en vecka så jag ska ta hand om han. Det kommer nog gå bra.
Sen i samma veva ska jag åka och hälsa på Britney med några godbitar (morötter, knäckebröd) och vi får hälsa krya på dig till varandra. Har inte ridit på en vecka och saknar det redan.
Så mycket mer händer faktiskt inte idag. En promenad med hunden såklart. Försöka vila ännu mer, (de går knappt) och krya på mig. Måste till skolan i morgon ändå.

Vad ska ni göra denna söndag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0