26 januari, glad nyhet

Då var jag hemma från stallen. Den första stalldörren är verkligen inte min vän! Jag får inte upp den. Tur att jag har mamma med mig så hon kan hjälpa mig. Förstår inte hur det ska gå om jag ska gå dit själv någon dag. Låset är riktigt krånligt.

Sedan jag kom hem så har jag skivit klart 2 läsloggar från engelskaboken, det var inte så svåra uppgifter men det blev trotts allt 2 A4. Försökte plugga lite matte också, men jag satt bara och stirrade i boken. p q metoden och massa krångliga andragradsekvationer med x och y:n hit och dit. Tur att vi har mattelektion i morgon så jag kan be läraren om hjälp. Vore ju pinsamt om jag fick IG på provet, nu när jag bytt upp mig och allt.

I dag fick jag även reda på att jag är ledig på onsdag! Vilket jag hörde för någon vecka sedan, men helt glömt bort. Men nu blev jag ju superglad, gud vad skönt att vara ledig en dag mitt i veckan. Då hinner jag ta igen det plugg jag missat också. Super!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

låter som du har mkt läxor :/

2009-01-27 @ 11:35:58
URL: http://missekstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0