3 januari, som en isbit

Får börja med att be om ursäkt för dålig uppdatering idag, men jag har inte haft tid.

Vaknade först vid 8 och var hur pigg som helst. Det kändes verkligen som att jag hade sovit klart och var utvilad, super bra tänkte jag. Men vad skulle jag göra uppe själv klockan 8 på morgonen? Så jag låg kvar i sängen och somnade visst om och vaknade vid 12.
Åt frukost och åkte iväg till stallet, men blev inte där nå länge alls för fy satan vad kallt det var. -14 grader. Blev en skritt och travpromenad på knappa halvtimmen, brr. Frös så himla mycket om fötterna och händerna så jag ställde mig i duschen direkt när jag kom hem för att tina upp. Sen var det bara att byta stil till kock igen. Mat måste man ju ha. Och självklart lagade jag min favorit, kycklingwook och ris. Men den här gången kryddade jag med curry, supergott. Ni tror säkert att jag inte kan laga någon annan mat än just de här, bara för att jag äter det 3 dagar i veckan. Men har man en bra favoriträtt så har man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0