4 januari, sommarbilder

God morgon allihopa.
Hade svårt att somna igår kväll för jag frös så himla mycket. Trotts dubbla duntäcken. Men jag var upp och klädde på mig en långärmadpjamaströja och mjukisbyxor och strumpor och kröp sedan ner i min varma sköna säng och somnade gott.
I morse vaknade jag av ett himla springande här hemma, ut och in genom ytterdörren och ett evigt prasslande. Det visade sig vara mamma som frostade av frysen. Det är väl lika bra att passa på nu när det är så kallt ute.

Började morgonen med att svara på lite kommentarer som jag fått under natten och tidiga morgonen, ni verkar visst vara pigga?

Ska alldeles strax ner och äta en härlig söndagsfrukst, det blir bland annat risgrynsgröt. Sen ska jag iväg till stallet och frysa idag igen. Kaaaaallt. Men Britney måste skötas. Åh justja, kommer ni ihåg att jag sa att jag skulle fota nya vinterbilder på henne och de andra hästarna? Det har verkligen inte blivit av. Jag har liksom ingen lust att släpa med mig kameran till stallet nu i den här kylan och ta av mig vantarna och gå ut i hagarna och fota, brr. Nej så här års så snabbar jag mig allt vad jag kan i stallet, så jag får komma in i värmen så fort som möjligt.

Jag bjuder på några bilder sen sommarbetet istället. Just för att jag verkligen längtar till sommaren.
Fotograf: Lotta Andersson.

Britney bet mig i fingret helt oväntat. Kan lova att vi skrattade grymt mycket åt denna bild.


Sparven är bara för gullig, och ni ska bara se hur mycket hon har växt. Världens mjukaste päls har hon också.


Den här bilden tycker jag och många andra är en jättehärlig bild.

Denna tjockisbild får avsluta. Ja, Britney blir tjock på betet det är inget att neka. Och manen, ja den har växt ännu mer. Ni ska få se snart.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Fina hästbilder :)

2009-01-23 @ 00:28:10
URL: http://lollobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0