16 juni, Så här ligger det till

Jag har massor med bilder som jag vill slänga upp här på bloggen, men mitt photoshop vägrar fungera. Ska be en vän försöka fixa det så snart som möjligt.

Igår körde jag massa bil, E4an och tusen omkörningar. Brum brum. Det gick bara bra, såklart! Längtar som fasen till körkortet nu. Ska börja på körskolan om några veckor.

Idag grillade jag på en engångs grill, så jag och syrran åt grillat till middag, har bilder på det också.
Har även gått elljusspåret med Nickolina.

Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på Beyoncé och väntar på att klockan ska bli 20.00 så jag får se Paris Hiltons my new bff.

Kommentarer
Postat av: Karin

Meeen.... Brittan saknar dig tror jag....hon vill nog gärna ha en rejäl galopp! Fast kanske inte imorgon för hon råkade bli sömstucken idag, men nu e hon bättre.

2009-06-16 @ 23:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0