15 mars, Morgonträning

Vipps så har halva mars gått. Men utan något vidare vårtecken. Snön är fortfarande i meter höga drivor. Men våren närmar sig iallafall.

Klockan är nio och jag är vaken, jajemensan. Vaknade till och med före väckarklockan. Ska äta frukost och nu hoppa i träningskläderna, plocka med mig min nya innebandyklubba och bege mig till idrottshallen.
Jag har en aktivitet på söndagar. Det känns skönt. Söndagar som annars brukar vara så tråkiga. Men nu blir det full fart från klockan 9 på morgonen.


Kommentarer
Postat av: Mindy

Hur kan du säga att det är äkligt med marsipan :) tur att man tycker olika.Ha ne skön dag..

2009-03-15 @ 10:35:29
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0