20 mars, Fredag kväll

Det blev inga bilder idag. Det skulle såklart vara dåligt väder bara för att jag planerat att fota i fint soligt väder. Tyvärr kan jag inte styra över vädret så det är inte mycket att göra åt saken. Hoppas i alla fall att det är bättre i morgon eller på söndag. Jag vill ha nya vårbilder.

Just nu har jag precis tagit av mig de tighta jeanslegginsen och satt på mig mina sköna slappa pjamasbyxor. Sitter i sängen med datorn i knäet och väntar på bättre tider.
Har försökt förstå lite matte. Provet börjar ju trots allt närma sig med stora kliv.
Ska kolla på tv resten av kvällen ungefär. Let's dance.

Känner verkligen inte för att blogga just nu. Men får jag lite bättre väder så att jag kan ta några soligt fina bilder så får jag nog tillbaka lusten.

Kommentarer
Postat av: Malin

bra där! bloggen är super bra!

2009-03-20 @ 19:21:03
URL: http://malinsbusiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0