21 mars, Matte i väntan på bättre väder

Min lördag har börjat för lite mer än en timme sedan med gemensam frukost. Sen kröp jag ner i sängen igen och har lyssnat på cd-skivan som följer med matteboken och nu förstår jag faktiskt lite bättre. Så jag ska jobba några tal matte nu, medans jag kan ta hjälp av datorn och skivan. Superbra tycker jag, då man inte alltid kan ha ett mattesnille eller läraren till hands.
Det passar bra att plugga lite till matteprovet i väntan på bättre väder. Det är lite molnigt nu, men man kan se hur den blå himlen sticker fram lite här och där. Hoppas på att molnen har blåst bort om en timme eller så. Då ska jag ut och fota och sen åka iväg och rida. 

Kommentarer
Postat av: sofia

-Jag funderar på att starta en tävling i min blogg, så ge mig tips och förslag på vilken slags tävling, vad du tycker priset ska vara och om du är intresserad av att vara med!

Kram Sofia-www.chicflia.blogg.se

2009-03-21 @ 13:27:00
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0