25 mars, Ledig resten av dagen

Jag är faktiskt redan hemma och har hunnit laga mat, äta den och plocka ur diskmaskinen. Hade bara skola från 8-11. Superskönt att vara hemma redan klockan 12.

Nu har jag ställt frågan till mig själv: vad ska jag göra i 5 timmar tills jag ska iväg till stallen?
Jag skulle kunna plugga, men det känns ju som vanligt ganska tråkigt och jag har inte något mer att plugga till just den här veckan.
Titta på tv kanske ni säger, men då säger jag fifan. Det är väl det tråkigaste och onödigaste man kan göra för att fördriva tiden. Nej då hittar jag hellre på något helt annat, går ut och fotar eller gör någon nytta istället för att ligga och jäsa på soffan.

Det är ju strålande fint väder ute nu så jag kanske ska springa ut en sväng med kameran. Men jag är ju så less på att fota här i området. Hm, igår fotade jag byggnader i stan som ni såg på bilderna så undra vad jag kan fota idag. Vårtecknen har inte riktigt börjat komma här än, så det finns inga knoppar eller så att fota. Videkissar såg jag faktiskt när jag var ute och red för någon dag sedan, men det var ju i stallet och inte här hemma. Suck. Nått kanske jag kommer på. Bilerna läggs såklart upp senare, om det nu blir några.

Glöm inte att rösta på mig i fototävlingen hos Vilma. Klicka här för att komma till röstningen.


Kommentarer
Postat av: Leia

Ja, precis! =)

2009-03-25 @ 13:44:41
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: louise

ååh jaa :)

2009-03-25 @ 14:49:33
URL: http://wwwasiam.blogg.se/
Postat av: Anonym

du som skickat in bilden i ht eller?

2009-03-25 @ 15:07:14
Postat av: Sofia

Oj vad tidigt du sluta! :D i onsdags slutade jag .. klockan halv 11 :D

2009-03-26 @ 17:22:38
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0