20 maj, Milslång ridtur.

Efter skolan åkte jag till Britney och tog en ridtur. Hennes ägare visade mig en väg och sa att jag skulle komma fram i sandtaget. Men när jag ridit en bra bit så kom jag till ett stentag och jag smsade att vi inte menade samma sandtag och vände hem. Strax efter fick jag svar och hon sa att jag skulle fortsätta på en smalare stig så jag vände om och red vidare. Efter ännu längre kom jag till en vägkorsning så fick jag dra iväg ett sms till om jag skulle välja höger eller vänster. Jag började tveka på att jag verkligen skulle hitta till sandtaget och tänkte för mig själv att det hade gått mycket snabbare att gå de 2 kilometrarna längs asfaltsvägen. Men efter en stund mötte jag Carro och Matilda ridands på Shakira och Pumba så jag frågad dem vart jag var och de sa att de inte va långt kvar så jag fortsatte och till slut kom jag fram och kände igen mig. Efter en skogspromenad på 2 timmar. Men lite härligt var det ändå, med varierande väder, regn, åska och sol. Hoppade även något språng vid naturhindrerna uppe vid sandtaget och i morgon förmidag ska jag iväg på hoppträning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0